Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kleryk2 Fanatyk FSO
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:54, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
bo fabryka to jednak fabryka... |
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel22 Nowicjusz
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:38, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Czasem odpryska, ale lepsze to niż matowy, pordzewiały fabryczny lakier |
|
Powrót do góry |
|
|
Żbiku Fanatyk FSO
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Niedrzwica Duża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:11, 10 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Znajomemu w VW Polo po 5 latach lakierowana powierzchnia złazi łuszczy jak cholera. |
|
Powrót do góry |
|
|
Lipek Fanatyk FSO
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 691 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Milejów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:47, 10 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
To jest tylko wina lakiernika i materiałów jakich użył. Wystarczy że za długo będzie czekał między Bazą a bezb. przesuszy bazę i prędzej czy później będą się działy takie cuda , ale wina też może być samego lakieru jak głosi staroświeckie przysłowie " Z gówna bata nie ukręcisz" |
|
Powrót do góry |
|
|
Żbiku Fanatyk FSO
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Niedrzwica Duża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:10, 10 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Może i tak było jak mówisz Ja nie jestem lakiernik to nie wiem :p |
|
Powrót do góry |
|
|
|