Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:38, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:52, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ostrzejsze wałki rozrządu i wtrysk. Mapa paliwa z dupy więc nie chodzi idealnie. Turbo ma tymczasowo odpięte WG żeby nie wchodził boost póki nie wystroję. Poprawiło mu się brzmienie, teraz bardziej przypomina OHV, więc jest ogień.
http://youtu.be/JNbPxs-rBPU |
|
Powrót do góry |
|
|
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:42, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ktoś wytłumaczy dlaczego każdy silnik włożony do polunka brzmi jak ohv ? |
|
Powrót do góry |
|
|
PENKGTR Fanatyk FSO
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 353 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łęczna/LLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:12, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To sprawa komory takie wibracje itp. |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:36, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Magia FSO |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz-1600 Fanatyk FSO
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzostówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:39, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
I jak zrobiłeś już poldka? Bangla wszystko jak należy? |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:56, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Odkopuję trupa, 200km przejechane bezawaryjnie, prawie... Ogólnie jest mistrz, zdecydowanie fajniej wyszło niż się spodziewałem więc jestem cholernie zadowolony z tego samochodu jak narazie.
Silnik: olej nie wycieka, ładnie trzyma temp. oleju i wody, ciśnienie oleju książkowe, z odmy nie wali. Turbo wstaje już przy 2500obr/min, wydech jak na przelot jest bardzo cichy. Obecnie dmucha 0,4 bara i jest zaskakująco mocny jak na taki boost.
Hamulce: Nie ma zbytnio gdzie potestować w tych warunkach, wygląda na to że wszystko w normie, ręczny trochę nie podaje ale to szczegół.
Zawieszenie: Z tego jestem chyba nawet bardziej zadowolony niż z silnika. Prowadzi się genialnie, bardzo przewidywalny w poślizgu w który bez problemu daje się wprowadzić samym wejściem w boost. Zmiana kół oraz modyfikacja geometrii wyeliminowała bolączkę Poldków czyli ryjący przód w zakręcie. Zmodyfikowane wachacze i usunięte ograniczniki pozawalają na naprawdę duży skręt kół. Układ kierowniczy bez wspomagania chodzi całkiem lekko i daje świetne wyczucie samochodu. Najlepiej o prowadzeniu tego samochodu powinien świadczyć fakt że od 2 lat nie jeździłem RWD a bez problemu robię całe łęczyńskie rondo bokiem po parę kółek... Minusy? Sprzęgło napiło się oleju który spierdzielał przez wałek sprzęgłowy i się ślizga od 3 biegu... Pewnie pójdzie wzmocniony docisk i kewlarowa okładzina na tarczę i powinno działać. Za dnia zrobię jakieś fotki jak wygląda na setupie zimowym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:27, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Noooooo Panie w końcu zapodawaj foty i jakiś filmik nakręć strasznie jestem ciekawy tego auta. |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 19:06, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Widziałem toto na własne oczy wczoraj wieczorem - nawet miałem okazję załapać się na jazdę próbną... |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:17, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Jest ogień, poldek świetnie jeździ bokiem a doznania akustyczne z turbo po prostu miażdżą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Lipek Fanatyk FSO
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 691 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Milejów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:42, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Wiesz już może ile kucy tam wyhodowałeś? |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:03, 24 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Mocy nie mam pojęcia ile ma, przez ślizgające się sprzęgło trudno jest nawet na podstawie odczytów z dupohamowni coś stwierdzić. Obecnie wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu jakiś tam filmik na spontanie złapany rozładowującym się telefonem:
http://youtu.be/Dqq5CDIKzQQ
Raczej należy traktować jako poglądowy jak brzmi silnik itp. Jechałem na 1/4 przepustnicy żeby sprzęgła nie smażyć, ale i tak się poślizgiwało...
Ostatnio zmieniony przez NeoN dnia Pon 0:14, 24 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:32, 24 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ładnie ładnie , czekam na prawy po świętach .
Znowu zmobilizowałeś mnie do pracy przy swoim |
|
Powrót do góry |
|
|
BartM Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:46, 24 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Fajne felgi.
Jak będę miał chwilę to może podjadę zobaczyć co to za wynalazek |
|
Powrót do góry |
|
|
Lipek Fanatyk FSO
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 691 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Milejów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:02, 24 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Czy ta rura od dolotu jest taka sama jak od nawiewów??? czy mi się tylko wydaje? |
|
Powrót do góry |
|
|
|