Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:37, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
To kiedy się zmierzymy |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:32, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze pójdzie to w ten weekend, zobaczymy co wyjdzie przy składaniu. Ze względu na to że silnik wyjechał z budy postanowiłem od razu przerobić parę rzeczy tak jak powinny być od początku. Wjeżdża nowy mieszalnik który nie zastyka tak dolotu, oraz reduktor OMVL o wydajności 350KM. Dodatkowo trochę przerobię układ chłodzenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:44, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
NeoN napisał: | oraz reduktor OMVL o wydajności 350KM. |
Czyli co , teraz 3 z przodu pęknie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:23, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No, to chyba logiczne... Jest też wersja do 400KM, ale boję się o korby. |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:18, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
jak to poskładasz to nagraj jakiś filmik jak to mruczy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:21, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem w szarym omvl chyba do 250 koni i dobrze wspominam bo dłuugo chodził bezawaryjnie. Ale zawsze miałem wrażenie że brak mi materiału i musiałem dolot przytykać, ale może to była inna przyczyna.
W każdym razie mam nadzieję na rychłą jazdę próbna z moim udziałem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Gelo Moderator
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 253 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:49, 17 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
coś się ruszyło w temacie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:59, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nowy mieszalnik do LPGówna:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wygląda na to że się sprawdzi. Dmuchnięcie w dyszę powietrza powoduje dosyć wyraźne zassanie czynnika z przewodu doprowadzającego gaz.
Ostatnio zmieniony przez NeoN dnia Nie 18:01, 25 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:29, 27 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Robi problemy ze struciem? |
|
Powrót do góry |
|
|
PENKGTR Fanatyk FSO
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 353 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łęczna/LLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:05, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ten mieszalnik to patent własny? bo dość ciekawie się prezentuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
Lipek Fanatyk FSO
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 691 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Milejów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:36, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:27, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nowy koncept, Weber DCMP34"T"
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez NeoN dnia Pią 15:30, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:03, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Czemu taka pucha duża? Chyba, że ma to jakiś konkretny cel w dążeniu do zwiększenia mocy |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:04, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Puszka jest jednocześnie pokrywą gaźnika i w środku będą do niej przymocowane przewody doprowadzające gaz do gardzieli. Dodatkowo pojemność powinna pomóc przy wytworzeniu różnicy ciśnień między dolotem a punktem zassania gazu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 21:49, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mateo nie lepiej poszukać turbo-gaźnika nadciśnieniowego a nie taką rzeźbę czynić? Odnoszę wrażenie, że nie wiem co byś nie robił to to nie będzie dobrze dziać.
Wydaje mi się, że masz tutaj trzy możliwe sensowne rozwiązania;
1. Musisz mieć stosowny gaźnior, żeby na wolnych obrotach działał podciśnieniowo a jak suszara pompuje to nadciśnieniowo.
SOLEX DIS - takiego gaźnika potrzebujesz...
2. Możesz przerobić DRLA lub ADF-a dochcowego na turbogaźnik - stosowny KIT można na jebaju trafić albo na garbiarni
3. Powinieneś IMO zaprzestać wyważania otwartych drzwi i odwrócić mieszankę. Gaźnior z polda dać tuż przed suszarą, przepuścić przez nią LPG i jak najkrótszą drogą nad głowicą zapakować w dolot.
LPG jest lotne więc powinno to spokojnie dać radę - napewno lepiej jak benzyna w tym rozwiązaniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|