Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna www.fsolublin.fora.pl
Forum lubelskiego klubu FSO
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FSO Polonez HF Turbo (projekt)- 1995r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:37, 15 Gru 2011    Temat postu:

To kiedy się zmierzymy Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:32, 15 Gru 2011    Temat postu:

Jak dobrze pójdzie to w ten weekend, zobaczymy co wyjdzie przy składaniu. Ze względu na to że silnik wyjechał z budy postanowiłem od razu przerobić parę rzeczy tak jak powinny być od początku. Wjeżdża nowy mieszalnik który nie zastyka tak dolotu, oraz reduktor OMVL o wydajności 350KM. Dodatkowo trochę przerobię układ chłodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buszek
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:44, 15 Gru 2011    Temat postu:

NeoN napisał:
oraz reduktor OMVL o wydajności 350KM.


Czyli co , teraz 3 z przodu pęknie ? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:23, 15 Gru 2011    Temat postu:

No, to chyba logiczne... Laughing Jest też wersja do 400KM, ale boję się o korby. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Endi
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:18, 15 Gru 2011    Temat postu:

jak to poskładasz to nagraj jakiś filmik jak to mruczy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:21, 15 Gru 2011    Temat postu:

Miałem w szarym omvl chyba do 250 koni i dobrze wspominam bo dłuugo chodził bezawaryjnie. Ale zawsze miałem wrażenie że brak mi materiału i musiałem dolot przytykać, ale może to była inna przyczyna.
W każdym razie mam nadzieję na rychłą jazdę próbna z moim udziałem. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gelo
Moderator


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:49, 17 Gru 2011    Temat postu:

coś się ruszyło w temacie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:59, 25 Gru 2011    Temat postu:

Nowy mieszalnik do LPGówna:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wygląda na to że się sprawdzi. Dmuchnięcie w dyszę powietrza powoduje dosyć wyraźne zassanie czynnika z przewodu doprowadzającego gaz.


Ostatnio zmieniony przez NeoN dnia Nie 18:01, 25 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:29, 27 Gru 2011    Temat postu:

Robi problemy ze struciem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PENKGTR
Fanatyk FSO


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczna/LLE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:05, 29 Gru 2011    Temat postu:

Ten mieszalnik to patent własny? Very Happy bo dość ciekawie się prezentuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipek
Fanatyk FSO


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 691
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Milejów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:36, 29 Gru 2011    Temat postu:

Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:27, 20 Sty 2012    Temat postu:

Nowy koncept, Weber DCMP34"T"
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez NeoN dnia Pią 15:30, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:03, 20 Sty 2012    Temat postu:

Czemu taka pucha duża? Chyba, że ma to jakiś konkretny cel w dążeniu do zwiększenia mocy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:04, 20 Sty 2012    Temat postu:

Puszka jest jednocześnie pokrywą gaźnika i w środku będą do niej przymocowane przewody doprowadzające gaz do gardzieli. Dodatkowo pojemność powinna pomóc przy wytworzeniu różnicy ciśnień między dolotem a punktem zassania gazu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 21:49, 20 Sty 2012    Temat postu:

Mateo nie lepiej poszukać turbo-gaźnika nadciśnieniowego a nie taką rzeźbę czynić? Odnoszę wrażenie, że nie wiem co byś nie robił to to nie będzie dobrze dziać.
Wydaje mi się, że masz tutaj trzy możliwe sensowne rozwiązania;

1. Musisz mieć stosowny gaźnior, żeby na wolnych obrotach działał podciśnieniowo a jak suszara pompuje to nadciśnieniowo.
SOLEX DIS - takiego gaźnika potrzebujesz...

2. Możesz przerobić DRLA lub ADF-a dochcowego na turbogaźnik - stosowny KIT można na jebaju trafić albo na garbiarni Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

3. Powinieneś IMO zaprzestać wyważania otwartych drzwi i odwrócić mieszankę. Gaźnior z polda dać tuż przed suszarą, przepuścić przez nią LPG i jak najkrótszą drogą nad głowicą zapakować w dolot.
LPG jest lotne więc powinno to spokojnie dać radę - napewno lepiej jak benzyna w tym rozwiązaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 12 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin