Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna www.fsolublin.fora.pl
Forum lubelskiego klubu FSO
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FSO POLONEZ CARO 1.5 GLE 1993r
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:52, 28 Gru 2011    Temat postu:

Jak się uda to max za miesiąc remont generalny silniczka połączony z małymi modyfikacjami... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbiku
Fanatyk FSO


Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niedrzwica Duża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:22, 28 Gru 2011    Temat postu:

a jakie modyfikacje zastosujesz? ja wałka nie ruszałem bo miałem prawie nówka nie chciałem wpędzać się w koszty, a 400zł na drodze nie leży za ostry wałek a podobno ,ostry się szybko wyciera tzn. szybciej od standardowego.Ps. może byś kupił 1600 do remontu i na razie jeździł a potem szybka podmianka i jeździsz dalej. lepszego kopa by miał na 1.6

Ostatnio zmieniony przez Żbiku dnia Śro 20:26, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:36, 28 Gru 2011    Temat postu:

Ja mam zamiar rozwierta zrobić na 1.6, a z modami to planuje... takie coś jak u Kyla we Fiacie tyle, że na zasilaniu LPG Very Happy Ale narazie chciałbym remont zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbiku
Fanatyk FSO


Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niedrzwica Duża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:49, 28 Gru 2011    Temat postu:

nie wiem czy da rade rozwiercić na 1.6 bo może nie być potem już odpowiednio twardej powłoki w cylindrach no chyba że rozwiercić i za tulejować go wtedy wypali, ale tak patrząc po internecie to można kupić za 200zł nowe bloki więc taniej wyjdzie niż szlify.Ja się zastanawiam nad swoim czy dyferencjału nie założyć od 1.5 będzie bardziej żwawy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boskitolo
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:13, 28 Gru 2011    Temat postu:

ŁYSY napisał:
Ja mam zamiar rozwierta zrobić na 1.6, a z modami to planuje... takie coś jak u Kyla we Fiacie tyle, że na zasilaniu LPG Very Happy Ale narazie chciałbym remont zrobić.

Kompresor wmontuj Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:33, 28 Gru 2011    Temat postu:

Spoko, Łysy przygotuje budżet to się jakąś fajną specyfikację wymóżdży do bestii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:18, 29 Gru 2011    Temat postu:

Działaj ze sprzętem, jak na gazie będzie ci jeździł tak jak mój, to chyba sam pomyślę nad podtlenkiem bo chętnie bym sobie pojeździł więcej, gdyby nie to że tak masakrycznie suszy portfel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 10:06, 29 Gru 2011    Temat postu:

tulejować się nie opłaca - nie ochapałkę - rozwiert może się okazać gówno warty - doradzam wynajść wyosiowany blok z 1,6 i zrobić ostatniego możliwego szlifa na jaki się wynajdą tłoki - będzie dobrze wyosiowany i max pojemność...


PS: Dyferencjał to kazdy stolec ma taki sam 4,1 poza gejobrytyjskimi rowami 4,3 trukami 4,55 i "argentyńskimi" 5,37 SmileSmileSmileSmileSmileSmile


Ostatnio zmieniony przez Furiosus dnia Czw 10:13, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:03, 29 Gru 2011    Temat postu:

Uświadomię cię Dariuszu że 1,6 ma 3,9.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 12:08, 29 Gru 2011    Temat postu:

orzesz... nie wiedziałem... nie wiem jak to powiedzieć ale przykro mi, bardzo współczuję chłopcom
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:50, 29 Gru 2011    Temat postu:

Furiosus napisał:
tulejować się nie opłaca - nie ochapałkę - rozwiert może się okazać gówno warty - doradzam wynajść wyosiowany blok z 1,6 i zrobić ostatniego możliwego szlifa na jaki się wynajdą tłoki - będzie dobrze wyosiowany i max pojemność...


Z rozwiertem to szczerze sam nie wiem jak to jest i zamierzałem się dopytać w warsztacie zajmującym się tym. Ale jak tak mówicie to rzeczywiście może lepiej kupić blok z 1.6 i wtedy szlif. A ostatnio patrzyłem cennik Dziaka to szlify nawet tanie do polda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 20:12, 29 Gru 2011    Temat postu:

Łysy. Jak chcesz mieć fajną w miar dobra, żywotną i dymaniczną ochapchałkę. To trzeba ją z głową wykonać (niestety tanie toto nie będzie - ale i też nie zabije cenowo). Wybrać porządny blok 1,6 (najlepiej robiony na koreańskich maszynach - to akurat nie problem), porządnie poszlifować, poważyć wał i korby - wyrównoważyć tłoki i korbki,wyosiować, delikatnie liznąć powierzchnię. Kółko dać lżejsze etc.

Na tłoki trzeba się dobrze przyjrzeć, grupę selekcyjną dobrać odpowiednią... no i najważniejsze - one napewno spuchną... więc luz w granicach 8 setek bez mydła.

Ja zawsze będę twierdził, że to bez sensu ale w sumie nie każdy musi wkładać dełochace, czy gejobrytyjskie rowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:34, 30 Gru 2011    Temat postu:

Tak bym chciał właśnie zrobić jak napisałeś, no ale pożyjemy zobaczymy. A bloki z koreańców nie miały już kanałów olejowych pod hydro?
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie cuś wsadziłbym bo tylko o same przepustnice mi chodzi.


Ostatnio zmieniony przez ŁYSY dnia Pią 19:38, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:03, 30 Gru 2011    Temat postu:

Hydro nie jest złe, ale niestety nie będzie współpracować z ostrzejszym wałkiem bo nikt się nie bawił w wałki sportowe pod hydro do tych silników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:57, 01 Sty 2012    Temat postu:

Potrzeba mi jakiegoś blacharza aby wyklepać lub wymienić podszybie w polonezie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 3 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin