Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:52, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak się uda to max za miesiąc remont generalny silniczka połączony z małymi modyfikacjami... ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Żbiku Fanatyk FSO
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Niedrzwica Duża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:22, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
a jakie modyfikacje zastosujesz? ja wałka nie ruszałem bo miałem prawie nówka nie chciałem wpędzać się w koszty, a 400zł na drodze nie leży za ostry wałek a podobno ,ostry się szybko wyciera tzn. szybciej od standardowego.Ps. może byś kupił 1600 do remontu i na razie jeździł a potem szybka podmianka i jeździsz dalej. lepszego kopa by miał na 1.6
Ostatnio zmieniony przez Żbiku dnia Śro 20:26, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:36, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam zamiar rozwierta zrobić na 1.6, a z modami to planuje... takie coś jak u Kyla we Fiacie tyle, że na zasilaniu LPG Ale narazie chciałbym remont zrobić. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Żbiku Fanatyk FSO
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Niedrzwica Duża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:49, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy da rade rozwiercić na 1.6 bo może nie być potem już odpowiednio twardej powłoki w cylindrach no chyba że rozwiercić i za tulejować go wtedy wypali, ale tak patrząc po internecie to można kupić za 200zł nowe bloki więc taniej wyjdzie niż szlify.Ja się zastanawiam nad swoim czy dyferencjału nie założyć od 1.5 będzie bardziej żwawy ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
boskitolo Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 272 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:13, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ŁYSY napisał: | Ja mam zamiar rozwierta zrobić na 1.6, a z modami to planuje... takie coś jak u Kyla we Fiacie tyle, że na zasilaniu LPG Ale narazie chciałbym remont zrobić. |
Kompresor wmontuj ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:33, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Spoko, Łysy przygotuje budżet to się jakąś fajną specyfikację wymóżdży do bestii. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:18, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Działaj ze sprzętem, jak na gazie będzie ci jeździł tak jak mój, to chyba sam pomyślę nad podtlenkiem bo chętnie bym sobie pojeździł więcej, gdyby nie to że tak masakrycznie suszy portfel. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 10:06, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
tulejować się nie opłaca - nie ochapałkę - rozwiert może się okazać gówno warty - doradzam wynajść wyosiowany blok z 1,6 i zrobić ostatniego możliwego szlifa na jaki się wynajdą tłoki - będzie dobrze wyosiowany i max pojemność...
PS: Dyferencjał to kazdy stolec ma taki sam 4,1 poza gejobrytyjskimi rowami 4,3 trukami 4,55 i "argentyńskimi" 5,37 ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony przez Furiosus dnia Czw 10:13, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:03, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Uświadomię cię Dariuszu że 1,6 ma 3,9. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 12:08, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
orzesz... nie wiedziałem... nie wiem jak to powiedzieć ale przykro mi, bardzo współczuję chłopcom |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:50, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Furiosus napisał: | tulejować się nie opłaca - nie ochapałkę - rozwiert może się okazać gówno warty - doradzam wynajść wyosiowany blok z 1,6 i zrobić ostatniego możliwego szlifa na jaki się wynajdą tłoki - będzie dobrze wyosiowany i max pojemność... |
Z rozwiertem to szczerze sam nie wiem jak to jest i zamierzałem się dopytać w warsztacie zajmującym się tym. Ale jak tak mówicie to rzeczywiście może lepiej kupić blok z 1.6 i wtedy szlif. A ostatnio patrzyłem cennik Dziaka to szlify nawet tanie do polda. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 20:12, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Łysy. Jak chcesz mieć fajną w miar dobra, żywotną i dymaniczną ochapchałkę. To trzeba ją z głową wykonać (niestety tanie toto nie będzie - ale i też nie zabije cenowo). Wybrać porządny blok 1,6 (najlepiej robiony na koreańskich maszynach - to akurat nie problem), porządnie poszlifować, poważyć wał i korby - wyrównoważyć tłoki i korbki,wyosiować, delikatnie liznąć powierzchnię. Kółko dać lżejsze etc.
Na tłoki trzeba się dobrze przyjrzeć, grupę selekcyjną dobrać odpowiednią... no i najważniejsze - one napewno spuchną... więc luz w granicach 8 setek bez mydła.
Ja zawsze będę twierdził, że to bez sensu ale w sumie nie każdy musi wkładać dełochace, czy gejobrytyjskie rowy. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:34, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tak bym chciał właśnie zrobić jak napisałeś, no ale pożyjemy zobaczymy. A bloki z koreańców nie miały już kanałów olejowych pod hydro?
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie cuś wsadziłbym bo tylko o same przepustnice mi chodzi.
Ostatnio zmieniony przez ŁYSY dnia Pią 19:38, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:03, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Hydro nie jest złe, ale niestety nie będzie współpracować z ostrzejszym wałkiem bo nikt się nie bawił w wałki sportowe pod hydro do tych silników. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:57, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Potrzeba mi jakiegoś blacharza aby wyklepać lub wymienić podszybie w polonezie. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|