Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna www.fsolublin.fora.pl
Forum lubelskiego klubu FSO
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FSO Polonez 1600 GSI 1999r. MILICJONEZ
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buszek
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:46, 20 Maj 2012    Temat postu:

z jaka skrzynią spinasz ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbiku
Fanatyk FSO


Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niedrzwica Duża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:22, 20 Maj 2012    Temat postu:

ile to ma kucy ? i skąd skrzynie biegów pod ten silnik weźmiesz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:39, 20 Maj 2012    Temat postu:

Męsko, te silniki są bardzo fajne, dużo lepsze od późniejszych TS 16v.
Kod:
The TS series engines are all '4-cylinder inline' with twin cam (DOHC) shafts. The original 8-valve engine featured a light alloy (Si enhanced alu alloy) block + head, wet-cooled iron cylinder liners and the camshafts were driven by double row timing chains (long and short). Similar design to the earlier and famous Alfa Romeo DOHC engines, but with narrower valve angle on this model.

Kod:
    1.7 L 1,749 cc 84 kW (115 PS) @6000 rpm, 146 N·m (108 ft·lbf) @3500 rpm
    1.8 L 1,773 cc 98 kW (129 PS) @6000 rpm, 165 N·m (122 ft·lbf) @5000 rpm
    2.0 L 1,962 cc 109 kW (148 PS)@5800 rpm, 186 N·m (137 ft·lbf) @3000 rpm
    2.0 L 1,995 cc 104 kW (143 PS) @6000 rpm, 187 N·m (138 ft·lbf) @5000 rpm (cat.)

Kolektory też do porzeźbienia, na szczęście te silniki były montowane w Alfach 75 więc może uda Ci się dorwać graty pod wzdłużniaka. Ale skrzynka z tego modelu raczej odpada, bo tam jest trans-axle. Zawsze można kombinować z jakimś Getragiem od BMW i flanszą.


Ostatnio zmieniony przez NeoN dnia Nie 7:40, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz-1600
Fanatyk FSO


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzostówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:36, 20 Maj 2012    Temat postu:

Właśnie co do skrzyni i sprzęgła jeszcze nie za bardzo mam wizję jak to zrobić. A ty NeoN jaką skrzynie zapiąłeś do swojego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:42, 20 Maj 2012    Temat postu:

Tomasz-1600 napisał:
Właśnie co do skrzyni i sprzęgła jeszcze nie za bardzo mam wizję jak to zrobić. A ty NeoN jaką skrzynie zapiąłeś do swojego?

Ja mam skrzynię od OHV, tyle że przeróbka mojej skrzyni zamknęła się w okolicach 200zł bo jest do tego gotowy dzwon. Jak nie lubisz miesiącami zbierać wiedzy i dumać nad byle pierdołą to lepiej daj sobie spokój z tym silnikiem i zarzucaj M20B25. 170KM, potężny niuton, świetny dźwięk i fabrycznie występuje jako RWD. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz-1600
Fanatyk FSO


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzostówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:27, 20 Maj 2012    Temat postu:

Niemca nigdy wżyciu ! No będzie z tym troszkę zabawy ale co tam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:35, 20 Maj 2012    Temat postu:

Tomasz-1600 napisał:
Niemca nigdy wżyciu ! No będzie z tym troszkę zabawy ale co tam.

Przejechałbyś się e30 z M20B25 to byś inaczej mówił. Very Happy No ale jak jesteś już zdecydowany na TS to pisz kiedy będziesz miał jakieś problemy, postaram się pomóc w miarę możliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:39, 21 Maj 2012    Temat postu:

Silnik fajny, swego czasu jeździłem przez trochę taką dwulitrową alfą i silnik zadziwiająco dobrze sobie radził w tej budzie. Co prawda dół był słaby, ale za to potem szła do odcięcia bez zadyszki. Samo auto tez mi się podobało , tylko że ciągle coś się świeciło na desce. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:03, 22 Maj 2012    Temat postu:

Gdybym wiedział, że nie będę mógł zdobyć tłoków do swojego to zrobiłbym tak jak Neon mówi:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:39, 22 Maj 2012    Temat postu:

A ja nie.
Do poldka jakoś pasuje mi 4 gary. A m20 to owszem, ale w e30.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz-1600
Fanatyk FSO


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzostówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:48, 27 Kwi 2013    Temat postu:

Troszeczkę się pozmieniało pod maską, a nawet nie pod maska, bo jej nie ma. Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁYSY
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĘCZNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:57, 01 Maj 2013    Temat postu:

Coś ty zrobił?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz-1600
Fanatyk FSO


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzostówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:16, 01 Maj 2013    Temat postu:

wtrysk na gaźnik zamieniłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Endi
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:02, 02 Maj 2013    Temat postu:

a po czemu tak Question że gaźnik lepszy czy gsi wyzionął ducha Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz-1600
Fanatyk FSO


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzostówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:53, 03 Maj 2013    Temat postu:

Gsi wyzionął ducha, Palił 10l /100 km przy oszczędnej jeździe, ciśnienie na garach miał na najlepszym 8, a na najgorszym 6.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin