Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:46, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
z jaka skrzynią spinasz ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Żbiku Fanatyk FSO
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Niedrzwica Duża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:22, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ile to ma kucy ? i skąd skrzynie biegów pod ten silnik weźmiesz? |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:39, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Męsko, te silniki są bardzo fajne, dużo lepsze od późniejszych TS 16v.
Kod: | The TS series engines are all '4-cylinder inline' with twin cam (DOHC) shafts. The original 8-valve engine featured a light alloy (Si enhanced alu alloy) block + head, wet-cooled iron cylinder liners and the camshafts were driven by double row timing chains (long and short). Similar design to the earlier and famous Alfa Romeo DOHC engines, but with narrower valve angle on this model. |
Kod: | 1.7 L 1,749 cc 84 kW (115 PS) @6000 rpm, 146 N·m (108 ft·lbf) @3500 rpm
1.8 L 1,773 cc 98 kW (129 PS) @6000 rpm, 165 N·m (122 ft·lbf) @5000 rpm
2.0 L 1,962 cc 109 kW (148 PS)@5800 rpm, 186 N·m (137 ft·lbf) @3000 rpm
2.0 L 1,995 cc 104 kW (143 PS) @6000 rpm, 187 N·m (138 ft·lbf) @5000 rpm (cat.)
|
Kolektory też do porzeźbienia, na szczęście te silniki były montowane w Alfach 75 więc może uda Ci się dorwać graty pod wzdłużniaka. Ale skrzynka z tego modelu raczej odpada, bo tam jest trans-axle. Zawsze można kombinować z jakimś Getragiem od BMW i flanszą.
Ostatnio zmieniony przez NeoN dnia Nie 7:40, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz-1600 Fanatyk FSO
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzostówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:36, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie co do skrzyni i sprzęgła jeszcze nie za bardzo mam wizję jak to zrobić. A ty NeoN jaką skrzynie zapiąłeś do swojego? |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:42, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tomasz-1600 napisał: | Właśnie co do skrzyni i sprzęgła jeszcze nie za bardzo mam wizję jak to zrobić. A ty NeoN jaką skrzynie zapiąłeś do swojego? |
Ja mam skrzynię od OHV, tyle że przeróbka mojej skrzyni zamknęła się w okolicach 200zł bo jest do tego gotowy dzwon. Jak nie lubisz miesiącami zbierać wiedzy i dumać nad byle pierdołą to lepiej daj sobie spokój z tym silnikiem i zarzucaj M20B25. 170KM, potężny niuton, świetny dźwięk i fabrycznie występuje jako RWD. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz-1600 Fanatyk FSO
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzostówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:27, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Niemca nigdy wżyciu ! No będzie z tym troszkę zabawy ale co tam. |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:35, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tomasz-1600 napisał: | Niemca nigdy wżyciu ! No będzie z tym troszkę zabawy ale co tam. |
Przejechałbyś się e30 z M20B25 to byś inaczej mówił. No ale jak jesteś już zdecydowany na TS to pisz kiedy będziesz miał jakieś problemy, postaram się pomóc w miarę możliwości. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:39, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik fajny, swego czasu jeździłem przez trochę taką dwulitrową alfą i silnik zadziwiająco dobrze sobie radził w tej budzie. Co prawda dół był słaby, ale za to potem szła do odcięcia bez zadyszki. Samo auto tez mi się podobało , tylko że ciągle coś się świeciło na desce. |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:03, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gdybym wiedział, że nie będę mógł zdobyć tłoków do swojego to zrobiłbym tak jak Neon mówi:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:39, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A ja nie.
Do poldka jakoś pasuje mi 4 gary. A m20 to owszem, ale w e30. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz-1600 Fanatyk FSO
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzostówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:48, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Troszeczkę się pozmieniało pod maską, a nawet nie pod maska, bo jej nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:57, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Coś ty zrobił? |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz-1600 Fanatyk FSO
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzostówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:16, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wtrysk na gaźnik zamieniłem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:02, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a po czemu tak że gaźnik lepszy czy gsi wyzionął ducha |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz-1600 Fanatyk FSO
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzostówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:53, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Gsi wyzionął ducha, Palił 10l /100 km przy oszczędnej jeździe, ciśnienie na garach miał na najlepszym 8, a na najgorszym 6. |
|
Powrót do góry |
|
|
|