Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kleryk2 Fanatyk FSO
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:07, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra robota, oby tak dalej:) niedługo będzie lepszy niż z fabryki |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:24, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Opik napisał: | Przybliż mi jak możesz te środki |
APC jest uniwersalny skondensowany środek czyszczący czyli po prostu silny roztwór czyszczący zazwyczaj rozrabia się go w proporcjach 1:100 ale w przypadku mocniejszych zabrudzeń można stosować i silniejsze roztwory trzeba pamiętać żeby nie przesadzić bo przy bardzo silnych roztworach może być nie wesoło . Można go stosować praktycznie do wszystkich powierzchni: wnętrze, karoseria, opony, silnik itp. (niedługo będę czyścił wnęki drzwi, bagażnika to ocenicie efekty). Produktów i producentów APC na rynku jest masę ceny w zależności od producenta od 30 zł do powyżej 100 zł za litr nierozcieńczonego roztworu. Dressingi to z kolei preparaty które stosuje się by uwydatnić naturalną fakturę plastiku. Nie są czymś w rodzaju PLAKA że powodują że się wszystko świeci i lepi one zabezpieczają powierzchnie i nadają im naturalny wygląd, więc jak ktoś chce się przeglądać w desce to raczej nie będzie zadowolony z efektów. Nie trzeba się zrażać na początku bo aby uzyskać pożądany wygląd bardzo często trzeba nałożyć kilka wart. Przy dokładnie oczyszczonej powierzchni
(a taka musi być żeby w ogóle myśleć o stosowaniu dressingów ) plastiki dosłownie "piją" więc trzeba nakładać kilka warstw. Dressingów tak samo jak w przypadku APC i rodzai i producentów jest masa. Ten który ja kupiłem oprócz tych normalnych właściwości posiada też właściwości antystatyczne i filtr UV. Jak ktoś ma jakieś pytania to służę pomocą miedzianobrody pewnie też może coś podpowiedzieć. |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:36, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A ile to mocy dodaje? |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:56, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Hihi |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:13, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Może i plak to nie jest wysoka półka i sam do plastików używam czegoś innego, ale zdarzało mi się korzystać z gorszych pod pewnymi względami dressingów bardziej uznanych marek. A plakiem zdarza mi się przelecieć czasem jakąś firmówkę i efekt całkiem przyjemny mi wychodzi i to raczej daleki od tłustego , świecącego i lepkiego.
No i żeby nie tylko oftopować to fajnie to wygląda, czasem żałuje że moim fiacie brakuje dużo ze środka i nie można się pobawić w zrobienie laleczki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:24, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
NeoN napisał: | A ile to mocy dodaje? |
Miliard zajebiście podbudowuje ego
Skoro wszystko poczyszczone trzeba było przystąpić do składania brązowa wykładzina została wyprana ekstrakcyjne niestety niektórych plam z konserwacji nie udało się pokonać całe szczęście wypadają w mało widocznych miejscach no ale na przyszłość będzie trzeba pomyśleć o nowej wykładzinie:
[link widoczny dla zalogowanych]
No i tak powoli wszystko zaczęło wracać na swoje miejsce:
[link widoczny dla zalogowanych]
I po jakimś czasie dało to taki całkiem przyjemny efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziś zabrałem się za czyszczenie wnęk drzwi więc znowu APC i pędzelek i ogień. Niestety 30 letnia konserwacja jest ciężkim przeciwnikiem ale efekty i tak są (jutro chyba będę musiał rozrobić mocniejszy roztwór APC):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Póki co tyle jutro skończę się bawić z drzwiami i przyjdzie pora na mechanikę trzeba zmienić bak i czeka już do założenia customowy gaźnik z forda sierry no i na koniec polerka lakieru i zmiana kół.
Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Pon 22:26, 11 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Maro1500 Junior Admin
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1659 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:15, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nawet ładnie ta wykładzina wygląda. Szkoda że czarnych nie było bo bym się i ja pokusił o zmianę |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:25, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dziś przyszła pora na wymianę zbiornika paliwa oczywiście nic nie może być lekko fajnie i przyjemnie Jako że mój samochód posiada hak to żeby wymontować zbiornik musiałem najpierw zdemontować hak ale z kolei żeby zdemontować hak to musiałem najpierw zdjąć zderzak
[link widoczny dla zalogowanych]
No ale wszystko ma swoje dobre strony przynajmniej po zdjęciu zderzaka widać że pas tylny i podłoga bagażnika jest w super stanie nie ma żadnej korozji co na 30 lat uważam za bardzo dobry wynik. Jak widać po zdjęciach to była najwyższa pora żeby zmienić bak ktoś kiedyś musiał w coś uderzyć bak był zagięty i polepiony czymś więc delikatnie sączyła się waha a że nowy bak kosztuje grosze to nie było nad czym się zastanawiać:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do was takie pytanie jak mocowane są te pasy podtrzymujące bak od strony zderzaka wiadomo na śruby a od strony mostu wyglądają jakby były jakoś zaklepane a też muszę je zmienić. No na dziś to by było tyle jutro pewnie poświecę wieczór na czyszczenie i konserwacje skoro ma wszystko na wierzchu a w środę zabiorę się za składnie jak tylko uda mi się dostać nowy czujnik poziomy paliwa
Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Pon 22:39, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:43, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tam są takie haczyki , zakładasz szelki pod kątem 90* obracasz i się zapinają
Ostatnio zmieniony przez Buszek dnia Pon 23:43, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:28, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Buszek napisał: | tam są takie haczyki , zakładasz szelki pod kątem 90* obracasz i się zapinają |
Dzięki serdeczne sam bym na to nie wpadł wczoraj poczyściłem i zakonserwowałem pas tylny i podłogę bagażnika, dziś udało mi się zreanimować czujnik poziomu paliwa (niestety przy demontażu toczyłem twardą walkę z odkręceniem jeden zardzewiałem nakrętki i przez przypadek urwałem jeden ze styków) jednak jakoś do końca mu nie ufam i jak tylko znajdę to wymienię go na nowy. No i wisienka na torcie a zarazem ostatni element wnętrza:
[link widoczny dla zalogowanych]
kierownica została obszyta skórą ramiona wyczyszczone pastą Autosol no i teraz czekam tylko aż mi wydrukują naklejkę z logiem i napisem FSO jutro pewnie zabiorę się za składanie wszystkiego do kupy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 17:33, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Super wyszła kierownica |
|
Powrót do góry |
|
|
Maro1500 Junior Admin
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1659 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:02, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie, zacnie |
|
Powrót do góry |
|
|
Opik Moderator
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 596 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin/Puławy/Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:37, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
piękna kiera.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:19, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwsza podróż w sezonie za mną . Po wymianie baku, z którą oczywiście nie brakowało problemów nowy bak (rzemiosło) różni się od fabrycznego. Brak w nim przetłoczenia na rurkę odpowietrzającą zbiornik, przetłoczenia na szelki mocujące są jakieś niedopasowane trzeba się ostro namęczyć żeby w ogóle go podwiesić, brak korka spustowego i największy problem szpilki pod czujnik poziomu paliwa ni cholery nie pasują trzeba się trochę namęczyć żeby dopasować czujnik. Ogólnie to wolałbym zapłacić nawet dwa razy więcej ale żeby wszystko było tak jak powinno być. No ale po bojach ze zbiornikiem,a przed polerką lakieru trzeba było wybrać się na myjnię drogi podeschły a jak złapie mróz to już w ogóle jest sucho. Wrażenia z jazdy super silnik jakby zyskał wigoru jeździ się o wiele lepiej niż na jesieni (nie wiem może to dlatego że dawno nie jeździłem), brak mulenia przy ruszaniu i redukcji biegów już się nie mogę doczekać jak będę miał nowy gaźnik No i kierownica poprawiła komfort prowadzenia fajnie leży w dłoni bo obszyciu skórą zrobiła się też trochę sztywniejsza no i z racji rozmiaru kręci się o wiele lżej niż monte carlo jednym słowem super Po świętach polerka lakieru, montaż nowego gaźnika i zmiana kół. |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:17, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No i gitara, a kiera bardzo fajna. |
|
Powrót do góry |
|
|
|