Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna www.fsolublin.fora.pl
Forum lubelskiego klubu FSO
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FSO Polonez 1500 1981 r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boskitolo
Fanatyk FSO


Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:02, 03 Mar 2012    Temat postu:

Pyndzlem blok malowałeś ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Endi
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:45, 03 Mar 2012    Temat postu:

Tak z pędzla strasznie marze się ten hammerite. Panowie czy podpory wału i korby się dokręca jakimś momentem Question

Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Sob 10:15, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zbity
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:22, 03 Mar 2012    Temat postu:

Endi napisał:
Tak z pędzla strasznie marze się ten hammerite. Panowie czy podpory wału i korby się dokręca jakimś momentem Question


tak, podpory wału 103 Nm, a korby 69 Nm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Endi
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:23, 03 Mar 2012    Temat postu:

dzięki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipek
Fanatyk FSO


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 691
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Milejów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:07, 03 Mar 2012    Temat postu:

No ładnie będzie Smile Ten napis na bloku 1500 wygląda jak by tam LSW pisało Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:52, 03 Mar 2012    Temat postu:

Pamiętaj przy tych śrubach żeby je posmarować olejem, po gwincie i pod łbami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PENKGTR
Fanatyk FSO


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczna/LLE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:34, 04 Mar 2012    Temat postu:

Ten olej na gwincie śrub jest po to aby ładnie się wkręciła tak? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Endi
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:32, 05 Mar 2012    Temat postu:

Panowie mam takie pytanie przymierzam się do składania wału i mam małą zagwozdkę z pierścieniami oporowymi. Mianowicie w pierścieniach są z jeden strony takie nacięcia, kanaliki czy rowki zwał jak zwał. Nie przyuważyłem przy rozbiórce silnika jak one mają być założone. Czy te kanaliki mają iść na zewnątrz czy do wewnątrz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BartM
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:03, 05 Mar 2012    Temat postu:

Kanaliki do wewnątrz na wał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 11:37, 05 Mar 2012    Temat postu:

wał wyczyściłeś w środku???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbiku
Fanatyk FSO


Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niedrzwica Duża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:44, 06 Mar 2012    Temat postu:

robiłeś panewki wałka rozrządu? bo jak nie to może pół ciśnienia oleju spierdzielić a to też słaby punk ohv
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Endi
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:33, 11 Mar 2012    Temat postu:

wał był czyszczony luz na tulejach wałka był mierzony u szlifierza ma być ok

świeży up date:
W oczekiwaniu na wałek i pierścienie oporowe wału (masakra jest z tymi pierścieniami nigdzie tego nie ma) działam przy pierdółkach tzw. pracach zapchaj dziurach zawsze chciałem mieć kiere monte carlo niedawno w końcu udało mi ją dorwać. W bardzo przyzwoitych pieniądzach w super stanie skóra prawie jak nowa wymaga jedynie czyszczenia jedynie ramiona wymagały odświeżenia. Przy okazji trysnąłem też pokrywę zaworów, mówię Wam cynk w spraju daje rewelacyjne efekty tylko trzeba dobrze przygotować powierzchnię przed malowaniem bo później wszystko widać. Prezentuję się to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałem ją od razu założyć ale za cholerę nie mogę zdjąć oryginalnej kierownicy czy poza tą nakrętką pod klaksonem jest tam jeszcze jakieś inne zabezpieczenie Question Oszarpałem się jak głupi że do dziś mnie bolą ręce a ta cholera ani drgnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maro1500
Junior Admin


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1659
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:44, 11 Mar 2012    Temat postu:

nie ma nic, tak jest jak nie była nigdy ściągana, ja też się w h** męczyłem zanim zlała. Szarp dalej do skutku tylko uważaj żebyś w zęby nie dostał Rolling Eyes bo jak puści Laughing

masz nabe do tego czy to bez?


Ostatnio zmieniony przez Maro1500 dnia Nie 11:47, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Endi
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:17, 19 Mar 2012    Temat postu:

Na razie z powodu braku wałka rozrządu nic się nie dzieje jedyne co udało mi się zrobić to poskładać wał i korby no ale na razie pozostaje tylko cierpliwie czekać aż wałek wróci z Rewaru. W między czasie zajmuje się rożnego rodzaju pierdołami. Po ciężkich bojach udało mi się w końcu zdjąć standardową kierownice jeżeli ktoś nie musi to niech tego nie robi cholerstwo tak ciężko zdjąć że już byłem na skraju załamania nerwowego no ale w końcu się udało i do auta wleciała w końcu kiera Monte Carlo:
[link widoczny dla zalogowanych]

No i kolejny tjun taki air box sobie zmontowałem Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buszek
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:26, 19 Mar 2012    Temat postu:

Miałem taką puchę w borasie swego czasu , jak się dobrze pod maską ciepło zrobiło to nic nie jechał , ale za to ryk nieziemski Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 11 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin