Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boskitolo Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 272 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:02, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Pyndzlem blok malowałeś ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:45, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak z pędzla strasznie marze się ten hammerite. Panowie czy podpory wału i korby się dokręca jakimś momentem
Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Sob 10:15, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zbity Nowicjusz
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:22, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Endi napisał: | Tak z pędzla strasznie marze się ten hammerite. Panowie czy podpory wału i korby się dokręca jakimś momentem |
tak, podpory wału 103 Nm, a korby 69 Nm |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:23, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
Lipek Fanatyk FSO
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 691 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Milejów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:07, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No ładnie będzie Ten napis na bloku 1500 wygląda jak by tam LSW pisało |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:52, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj przy tych śrubach żeby je posmarować olejem, po gwincie i pod łbami. |
|
Powrót do góry |
|
|
PENKGTR Fanatyk FSO
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 353 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łęczna/LLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:34, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ten olej na gwincie śrub jest po to aby ładnie się wkręciła tak? |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:32, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie mam takie pytanie przymierzam się do składania wału i mam małą zagwozdkę z pierścieniami oporowymi. Mianowicie w pierścieniach są z jeden strony takie nacięcia, kanaliki czy rowki zwał jak zwał. Nie przyuważyłem przy rozbiórce silnika jak one mają być założone. Czy te kanaliki mają iść na zewnątrz czy do wewnątrz. |
|
Powrót do góry |
|
|
BartM Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:03, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Kanaliki do wewnątrz na wał. |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 11:37, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wał wyczyściłeś w środku??? |
|
Powrót do góry |
|
|
Żbiku Fanatyk FSO
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Niedrzwica Duża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:44, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
robiłeś panewki wałka rozrządu? bo jak nie to może pół ciśnienia oleju spierdzielić a to też słaby punk ohv |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:33, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wał był czyszczony luz na tulejach wałka był mierzony u szlifierza ma być ok
świeży up date:
W oczekiwaniu na wałek i pierścienie oporowe wału (masakra jest z tymi pierścieniami nigdzie tego nie ma) działam przy pierdółkach tzw. pracach zapchaj dziurach zawsze chciałem mieć kiere monte carlo niedawno w końcu udało mi ją dorwać. W bardzo przyzwoitych pieniądzach w super stanie skóra prawie jak nowa wymaga jedynie czyszczenia jedynie ramiona wymagały odświeżenia. Przy okazji trysnąłem też pokrywę zaworów, mówię Wam cynk w spraju daje rewelacyjne efekty tylko trzeba dobrze przygotować powierzchnię przed malowaniem bo później wszystko widać. Prezentuję się to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałem ją od razu założyć ale za cholerę nie mogę zdjąć oryginalnej kierownicy czy poza tą nakrętką pod klaksonem jest tam jeszcze jakieś inne zabezpieczenie Oszarpałem się jak głupi że do dziś mnie bolą ręce a ta cholera ani drgnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Maro1500 Junior Admin
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1659 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:44, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
nie ma nic, tak jest jak nie była nigdy ściągana, ja też się w h** męczyłem zanim zlała. Szarp dalej do skutku tylko uważaj żebyś w zęby nie dostał bo jak puści
masz nabe do tego czy to bez?
Ostatnio zmieniony przez Maro1500 dnia Nie 11:47, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:17, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Na razie z powodu braku wałka rozrządu nic się nie dzieje jedyne co udało mi się zrobić to poskładać wał i korby no ale na razie pozostaje tylko cierpliwie czekać aż wałek wróci z Rewaru. W między czasie zajmuje się rożnego rodzaju pierdołami. Po ciężkich bojach udało mi się w końcu zdjąć standardową kierownice jeżeli ktoś nie musi to niech tego nie robi cholerstwo tak ciężko zdjąć że już byłem na skraju załamania nerwowego no ale w końcu się udało i do auta wleciała w końcu kiera Monte Carlo:
[link widoczny dla zalogowanych]
No i kolejny tjun taki air box sobie zmontowałem
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:26, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem taką puchę w borasie swego czasu , jak się dobrze pod maską ciepło zrobiło to nic nie jechał , ale za to ryk nieziemski |
|
Powrót do góry |
|
|
|