Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:42, 14 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Worek zakupiłem na alledrogo.pl a po zbiornik na płyn się dziś do Mara wybiorę zabawy ciąg dalszy pomyślałem sobie że jak już się bawię to i przeczyszczę trochę pokrywę zaworów zdjąłem ją i ukazał mi się taki widok
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko skrupulatnie zakitowane olejem teraz już wiem czego ten silnik tak nie jechał i smrodził :p więc głowica idzie do zdjęcia no i pewnie do poprawek coś w stylu głowicy Kyla ktoś ma może jakieś upusty u Dziaka hmmm kto wiem może i wałek jakiś inny się zapoda Bartek Ty chyba w OHV miałem wałek świątkowy masz go jeszcze może
Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Sob 13:45, 14 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BartM Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:41, 14 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wałek już dawno temu sprzedałem.
Możesz spróbować jakiś wałek z rewaru:
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do głowicy jak chcesz mogę Ci zrobić konkretnie kanały i u Dziaka jakiś rabacik też dałbym radę załatwić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:49, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No to Panowie kolejna porcja wieści z pola walki. Głowica zdjęta
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym że wszystko jest koncertowo zakitowane olejem to tragedii nie ma ale widać że zawory nie są w pełni szczelne i że jest zerwane gniazdo świecy 4 cylindra więc głowica idzie do roboty mam nadzieję że uda się zastosować takie same jak rozwiązania jak zastosował Kylo u siebie. Po zdjęciu głowicy okazało się że blok nie wykazuje praktycznie żadnych oznak zużycia progów nie ma tłoki tez wyglądają ok jedynie ten na 4 cylindrze ma minimalny luz więc jest git.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie jak zaczynałem pracę nad kosmetyką komory silnika to nigdy bym nie przypuszczał że zrobi się z tego mały remont silnika no ale co tam zima jest nudo przynajmniej jest co robić. Póki co koszty są minimalne więc można się bawić. No i chyba skoro praktycznie pół silnika jest już poza autem to wyciągnę i resztę i odpicuje komorę tak jak być powinno.
Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Śro 13:54, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Maro1500 Junior Admin
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1659 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:16, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Działaj, działaj |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 15:24, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
dół wydzieraj, panewy sprawdzaj, wał sprawdzaj, korby sprawdzaj i pierścionki obacz - aż żal tego nie porobić: pierścionki 80, panewy ile z 50, korby pewnie koło 100. Uszczelki pomieniaj i jak progów nima to masz prawie nówkę sztukę silnika.
Głowicę rezasz prosto czy pod kątem??? |
|
Powrót do góry |
|
|
ŁYSY Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĘCZNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:28, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kurde jak sie patrze jak pomalowałeś komore to i ja mam ochotę sobie pomalować ale na kolor kawasaki ninja |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:16, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Furiosus napisał: | dół wydzieraj, panewy sprawdzaj, wał sprawdzaj, korby sprawdzaj i pierścionki obacz (...) Uszczelki pomieniaj i jak progów nima to masz prawie nówkę sztukę silnika.
Głowicę rezasz prosto czy pod kątem??? |
Reszta silnika najprawdopodobniej jutro albo w piątek wyleci i się wszystko posprawdza. Co do głowicy to pytanie bardziej do Bartka bo to on się nią zajmie ale wydaje mi się że pod kątem chyba będzie.
ŁYSY napisał: | Kurde jak sie patrze jak pomalowałeś komore to i ja mam ochotę sobie pomalować ale na kolor kawasaki ninja |
To pomalowane jest z pędzla więc rewelacji nie ma ale na pewno jest lepiej niż było. Ja za litr farby zapłaciłem u Madei 54 zł.
Newsy z wczoraj:
Po rozmowie z Bartkiem okazała się że głowica jak to ładnie mówi Furiosus powiedziała "ja spierdalam" i nadaję się na złom podłamany trochę tą wiadomością zaczęły mi dziwne myśli chodzić po głowie. Ostatecznie stanęło na tym że jak dół silnika też okaże się szrotem to OHV zostanie zamienione na gustowny stolik a chyba w końcu zacznę układać puzzle pt. DOHC co już chyba ze dwa lata leży w kącie. No ale przystąpiliśmy do rozbierania dołu. Okazało się że do wymiany kwalifikują się panewki ale reszta o dziwno trzyma nominalne wartości. Wał, pierścienie na tłokach rowki tłokowe mieszczą się w książkowych granicach więc OHV dostaje drugie życie. W sumie to trochę mnie to dziwi że głowica dostała tak po dupie a reszta jest ok. Sądzę że przez spory okres czasu samochód stał i nie był zmieniany olej to by tłumaczyło koszmarne ilości mazutu w silniku i głowicy co pewnie skutkowało złym smarowaniem. No ale koniec końców jest taki że potrzebuję nową głowicę w stanie nadającym się do dalszych prac i to w miarę pilnie. Z wiadomości miłych to jest to że komora została finalnie ogarnięta i czeka na poskładany silnik. Fotki wieczorem.
Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Śro 9:16, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:20, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak się kończą te wasze "delikatne" jazdy klaskiem. Silnik musi dostać w pizdę raz na jakiś czas żeby się "przewietrzył". |
|
Powrót do góry |
|
|
Buszek Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 678 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:24, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
NeoN napisał: | Tak się kończą te wasze "delikatne" jazdy klaskiem. Silnik musi dostać w pizdę raz na jakiś czas żeby się "przewietrzył". |
swój ziom |
|
Powrót do góry |
|
|
kleryk2 Fanatyk FSO
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:11, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
waldek z forum miał do poldona w bdb stanie i się chwalił że sprzeda, jakbyś chciał od 115c to mam takową. |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:19, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
NeoN napisał: | Tak się kończą te wasze "delikatne" jazdy klaskiem. Silnik musi dostać w pizdę raz na jakiś czas żeby się "przewietrzył". |
NeoN chyba masz rację myślę że po poskładaniu silnika różnica w jeździe OHV będzie ogromna i to nie tylko ze względu na modyfikacje ale przede wszystkim na odmulenie tego silnika parę kilo mniej mazutu na pewno mu pomoże
Parę wieści z dziś zakupiłem nową głowicę plus kolektor z gsi i pierwszy tłumik na rzeźbę. Głowica, wał i zamach pojechały do Bartka mam nadzieje że tym razem diagnoza nie będzie miażdżąca jak poprzednim razem
No i porcja fotek
tak się prezentuje komora silnika w sumie to jest skończona czeka na silnik jeszcze zobaczę może zmienię maty na ścianie grodziowej:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mazut:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tłoki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I reszta układanki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak przy okazji nie ma ktoś może jakieś starej wanienki dziecięcej Potrzebuje czegoś co by to wszystko w nafcie wykapać. |
|
Powrót do góry |
|
|
boskitolo Fanatyk FSO
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 272 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:58, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam połówkę baku fiatowskiego |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:21, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
obawiam się że to może być za małe |
|
Powrót do góry |
|
|
Maro1500 Junior Admin
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1659 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:21, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No i jaką czapke wyrwałeś? |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:46, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Pojechałem na turystyczną za 100 udało się kupić czapkę z BOSH'a jak się później okazało już raz była robiona u Dziaka i to wygląda na to że dosyć nie dawno więc może będzie z niej coś
Ostatnio zmieniony przez Endi dnia Czw 10:51, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|