Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sznurówka23 Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 240 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:21, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak i od razu Rzym zbuduj... Plany mógł bym czynić jak wskoczy mi w kieszeń sumka z 4rema zerami Na razie muszę ogarnąć zdobycie ogumienia, zrobienie do końca zawiasu tak jak bym chciał, reszta to jak dla mnie <czyli ucznia, bez nawet minimalnego dochodu> jest przez najbliższe parę dobrych lat nieosiągalna. W dalekich planach chce coś z Niss ale to plany w wuj odległe i żadnego BMW ani Opla nie będzie, jak BMW jeszcze toleruje to opel to nie moja bajka zupełnie... A co do robienia wszystkiego w Tonsilach to myślałem nad tym, w końcu ta firma jeszcze istnieje i produkują jakieś nawet fajne głośniczki ale po tym jak koledze w kolumnie domowej zerwało się te gąbkowe zawieszenie membrany w nowym głośniku to podziękowałem |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:53, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ogarnij dobrze ten motor co masz i na jakiś czas ci styknie. Do tego krótszy most, albo niskie 13 i powinno już być całkiem przyjemnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Maro1500 Junior Admin
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1659 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:33, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
silniki opla nie, ale z daewoo to juz tak, nie sa tak wypilowane, naja dobry zapas mozliwosci i sa podobno lepiej wykonane... |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:53, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Maro1500 napisał: | silniki opla nie, ale z daewoo to juz tak, nie sa tak wypilowane, naja dobry zapas mozliwosci i sa podobno lepiej wykonane... | Przecież silniki DU to silniki Oplowskie. Poza szczegółami typu kolektory, trochę inne materiały to niczym się nie różnią. Nie wiem w jaki sposób silnik ma być bardziej rozwojowy tylko dlatego że ma inny znaczek na pokrywie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Maro1500 Junior Admin
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1659 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:12, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
tak zgadza sie, chodzi mi o to ze poprostu sa lepiej wykonane |
|
Powrót do góry |
|
|
SeBa Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice/Dęblin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:18, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
sznurówka23 napisał: | A co do robienia wszystkiego w Tonsilach to myślałem nad tym, w końcu ta firma jeszcze istnieje ) |
no niestety nie istnieje ,ale koniec OT |
|
Powrót do góry |
|
|
JaCoB FSO Fan
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 137 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:20, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie no w ogóle Panie Moderator - > [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
sznurówka23 Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 240 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:45, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kylo napisał: | Ogarnij dobrze ten motor co masz i na jakiś czas ci styknie. Do tego krótszy most, albo niskie 13 i powinno już być całkiem przyjemnie. | No wyszło tak właśnie że poszedłem w robienie go na lans bo do ścigania nie będę się łudził nawet że ta konstrukcja będzie dawała sobie rade... Na razie chce żeby te ohv trochę pojeździło, nie stać mnie już na mody więc trzeba będzie się zadowolić tym co jest |
|
Powrót do góry |
|
|
Endi Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 1729 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:35, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To twoje OHV ma jakiś nieduży przebieg więc pojeździ jeszcze trochę |
|
Powrót do góry |
|
|
sznurówka23 Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 240 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:26, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Co do przebiegu to nie jestem w stanie stwierdzić ile ma... Na liczniku widnieje 13tyś przebiegu ale jak każdy wie zmiana liczników to kwestia 5 minut Tylko taką wartość mogę przybliżyć |
|
Powrót do góry |
|
|
Banani Moderator
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LSW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:04, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
pomalutku wszystko ogarniesz, będzie dobra maszyna |
|
Powrót do góry |
|
|
sznurówka23 Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 240 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:05, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
I przyszła pora na odnowienie zawieszonka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po środku obcięty o zwój spring i na takim sofcie na razie stoi <wiem że mało ale powolutku>, amorki gaz.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:12, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Też mam takie monroe. Do normalnej jazdy są całkiem fajne, ale dla mnie dalej jest za miękko. |
|
Powrót do góry |
|
|
sznurówka23 Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 240 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:17, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie było tej walonej KYB excel-g to musiał być Mon A z resztą ja chyba nim nie będę się ścigał jednak Heh nie wiem jaka różnica między Mon a KYB ale przyznać trzeba że Mon miałem chyba za około 45 zł/szt, a KYB była po 101zł o ile dobrze pamiętam Nie wiem dokładnie ale... Kij jest jak jest Jeszcze nie jeździłem oprócz 200metrów po placu może więc się nie wypowiem na temat odczuć |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:19, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A gdzie kupowałeś? Ja swoje po 70zł kupiłem. |
|
Powrót do góry |
|
|
|