Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartM Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:30, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak napisałeś krzchu, cała prawda, choć wiadomo że dobrze zrobione dohc pojedzie konkretnie dobrze przygotowaną glinę. A co do jedensześć dariusza to nigdy nie widziałem żeby to jakoś dobrze się odpychało, możliwe że teraz coś się poprawiło (coś tam ostatnio wspominałeś że zaczął jechać) z chęcią porównałbym z moim złomem
A tak poza osiągami to bardzo ładnie utrzymany fiacik
Ostatnio zmieniony przez BartM dnia Nie 17:48, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 19:14, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dobra nie będę ściemniał dłużej, głowica i blok są splanowane tłoki w GMP sa równo z krawędzią bloku, tłoki jak wkładaliśmy z Bartem to myśleliśmy, że staną tak ciasno, kolektory spasowane, lekkie kółko, gaźnik a'la Pachoń - ALE KYLO NAPEWNO BY MNIE POJECHAŁ swoją pucharową ochapałą - coś poprostu z tym dohcem jest jeszcze nie tak - ale powoli sie do tego dokopię co to
Ostatnio zmieniony przez Furiosus dnia Nie 21:44, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Gelo Moderator
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 253 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:43, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
bardzo fajne felgi
no i kolorek |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 15:11, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
CD...
nadchodzi koniec wyjącej jebanej suki - czyli fantastycznego wytworu jugolskiej myśli technicznej - mojego wyprowadzającego mnie z równowagi psychicznej mostu
[link widoczny dla zalogowanych]
chwilowo tylko ociapany minią - schnie i czeka na czarnego baranka, przełożenie narazie będzie seryjne 4,1 ale w tej obudowie zmiana przełożenia to akurat nie problem - więc się zobaczy co dalej
Ostatnio zmieniony przez Furiosus dnia Nie 15:12, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 21:58, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
trzask prask - niedziela minęła - most łobmalowany. jeszcze małe poprawki jutro i kolor finalny |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:08, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli jednak baran? |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 22:36, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kylo napisał: | Czyli jednak baran? |
no wiesz przecież, że Rino za późno napisał |
|
Powrót do góry |
|
|
Banani Moderator
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LSW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:01, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
no w końcu w miarę normalny most, sam wykończyłem trzy jugole |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:06, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mi jeszcze jugol nie trzasnął. Ale za to w moście ze 132 trzy razy mechanizm różnicowy zmieniał się w kaszkę(fakt że po pierwszym razie zaadaptowany z polskiego mostu).
A ten baran to nie wiem po co. |
|
Powrót do góry |
|
|
yanec FSO Fan
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 112 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów/Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:25, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a ja jestem zdania że jugole są lepszejsze miałem dwa z czego żaden nie daje znaku że jest ;P w poldku natomiast rodzimej produkcji wył niemiłosiernie a kilka miałem, teraz mam jugola plus jeden w zapasie w garażu
Ostatnio zmieniony przez yanec dnia Pon 10:26, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 14:33, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
z tym mostem jest tak, że najbardziej mi zależy na łobudowie - w razie czego szybka podmianka bebechów i jakies lepsze przełożenie...
natychmiast po zmodzeniu mostu ruszają prace nad DRLA lub IDF |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:09, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A będzie męskie paliwo czy będziesz szukał pod to palników? |
|
Powrót do góry |
|
|
Furiosus Moderator
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 595 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 17:56, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kylo napisał: | A będzie męskie paliwo czy będziesz szukał pod to palników? |
to się zobaczy - męskie paliwo raczej ale.. kto wie |
|
Powrót do góry |
|
|
Kylo Moderator
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:01, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No to powodzenia w projekcie. Jak się natkniesz na jakieś tanie źródło to daj znać bo w ohv też by się przydały. |
|
Powrót do góry |
|
|
NeoN Fanatyk FSO
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 896 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: "z łyncny" Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:11, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Furiosus napisał: | męskie paliwo Cool |
Fajnie, ciekawe jak będą chodzić 4 przepustnice na LPG. Jak dasz ostrzej z zapłonem to powinno być lepiej niż na PB. Ja kiedyś w swoim Polo Gt wprowadziłem rurki do gardzieli gaźnika, mocno wyprzedziłem zapłon i naprawdę niezły szatan był jak na 1.3. Tylko poziome to trochę szkoda niszczyć, trzeba by coś innego w ten deseń "zmodzić". |
|
Powrót do góry |
|
|
|