Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna www.fsolublin.fora.pl
Forum lubelskiego klubu FSO
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FSO 125p "Czerwoniutki"-1988r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartM
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:30, 14 Lut 2010    Temat postu:

Dokładnie tak jak napisałeś krzchu, cała prawda, choć wiadomo że dobrze zrobione dohc pojedzie konkretnie dobrze przygotowaną glinę. A co do jedensześć dariusza to nigdy nie widziałem żeby to jakoś dobrze się odpychało, możliwe że teraz coś się poprawiło (coś tam ostatnio wspominałeś że zaczął jechać) z chęcią porównałbym z moim złomem Cool
A tak poza osiągami to bardzo ładnie utrzymany fiacik Exclamation


Ostatnio zmieniony przez BartM dnia Nie 17:48, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 19:14, 14 Lut 2010    Temat postu:

dobra nie będę ściemniał dłużej, głowica i blok są splanowane tłoki w GMP sa równo z krawędzią bloku, tłoki jak wkładaliśmy z Bartem to myśleliśmy, że staną tak ciasno, kolektory spasowane, lekkie kółko, gaźnik a'la Pachoń - ALE KYLO NAPEWNO BY MNIE POJECHAŁ swoją pucharową ochapałą - coś poprostu z tym dohcem jest jeszcze nie tak - ale powoli sie do tego dokopię co to

Ostatnio zmieniony przez Furiosus dnia Nie 21:44, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gelo
Moderator


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:43, 15 Lut 2010    Temat postu:

bardzo fajne felgi Smile

no i kolorek Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 15:11, 21 Lut 2010    Temat postu:

CD...
nadchodzi koniec wyjącej jebanej suki - czyli fantastycznego wytworu jugolskiej myśli technicznej - mojego wyprowadzającego mnie z równowagi psychicznej mostu

[link widoczny dla zalogowanych]

chwilowo tylko ociapany minią - schnie i czeka na czarnego baranka, przełożenie narazie będzie seryjne 4,1 ale w tej obudowie zmiana przełożenia to akurat nie problem - więc się zobaczy co dalej


Ostatnio zmieniony przez Furiosus dnia Nie 15:12, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:58, 21 Lut 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

trzask prask - niedziela minęła - most łobmalowany. jeszcze małe poprawki jutro i kolor finalny Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:08, 21 Lut 2010    Temat postu:

Czyli jednak baran?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 22:36, 21 Lut 2010    Temat postu:

Kylo napisał:
Czyli jednak baran?


no wiesz przecież, że Rino za późno napisał Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Banani
Moderator


Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:01, 21 Lut 2010    Temat postu:

no w końcu w miarę normalny most, sam wykończyłem trzy jugole
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:06, 21 Lut 2010    Temat postu:

Mi jeszcze jugol nie trzasnął. Ale za to w moście ze 132 trzy razy mechanizm różnicowy zmieniał się w kaszkę(fakt że po pierwszym razie zaadaptowany z polskiego mostu).
A ten baran to nie wiem po co.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yanec
FSO Fan


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów/Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:25, 22 Lut 2010    Temat postu:

a ja jestem zdania że jugole są lepszejsze miałem dwa z czego żaden nie daje znaku że jest ;P w poldku natomiast rodzimej produkcji wył niemiłosiernie a kilka miałem, teraz mam jugola plus jeden w zapasie w garażu Cool

Ostatnio zmieniony przez yanec dnia Pon 10:26, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 14:33, 22 Lut 2010    Temat postu:

z tym mostem jest tak, że najbardziej mi zależy na łobudowie - w razie czego szybka podmianka bebechów i jakies lepsze przełożenie...

natychmiast po zmodzeniu mostu ruszają prace nad DRLA lub IDF Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:09, 22 Lut 2010    Temat postu:

A będzie męskie paliwo czy będziesz szukał pod to palników?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furiosus
Moderator


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 17:56, 22 Lut 2010    Temat postu:

Kylo napisał:
A będzie męskie paliwo czy będziesz szukał pod to palników?


to się zobaczy - męskie paliwo Cool Cool Cool Cool Cool raczej ale.. kto wie Cool Cool Cool Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kylo
Moderator


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:01, 22 Lut 2010    Temat postu:

No to powodzenia w projekcie. Jak się natkniesz na jakieś tanie źródło to daj znać bo w ohv też by się przydały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeoN
Fanatyk FSO


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 896
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: "z łyncny"
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:11, 22 Lut 2010    Temat postu:

Furiosus napisał:
męskie paliwo Cool

Fajnie, ciekawe jak będą chodzić 4 przepustnice na LPG. Laughing Jak dasz ostrzej z zapłonem to powinno być lepiej niż na PB. Ja kiedyś w swoim Polo Gt wprowadziłem rurki do gardzieli gaźnika, mocno wyprzedziłem zapłon i naprawdę niezły szatan był jak na 1.3. Tylko poziome to trochę szkoda niszczyć, trzeba by coś innego w ten deseń "zmodzić". Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fsolublin.fora.pl Strona Główna -> Polskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin